Методика
На головну Методика


line
Методика
Unit 7
Наша методика побудована на принципах індивідуального навчання, тьюторстві та наставництві, змішаних вікових групах, технології flipped classroom та комплексному оцінюванні.
Навчання в Unit 7 враховує інтереси та потреби кожної дитини.
Світлана Залужна, директор та співавтор Unit 7: «Наше завдання — навчити дітей самостійно навчатися і пізнавати світ, допомогти кожному учневі стати сильнішим, знайти свої інтереси і реалізувати потенціал».
Індивідуальний навчальний план
Кожна дитина у школі вчиться за індивідуальним навчальним планом,
який враховує її сильні сторони, інтереси, актуальний рівень знань, умінь та компетенцій.
Щоб скласти навчальний план, ми проводимо діагностику:
визначаємо особистісні та академічні цілі учня за допомогою тестів, анкетування, спостереження за дитиною в різних ситуаціях.
Індивідуальний навчальний план — певний договір між учнем, батьками і школою про стратегію розвитку дитини.
Завдяки індивідуальному плану дитина розвивається у комфортному темпі, реалізує свій особистісний та творчий потенціал.
Як дитина займається за індивідуальним планом, перебуваючи в групі з іншими дітьми?
У Unit 7 діти навчаються у невеликих групах (до 10 осіб). Педагог заздалегідь формує навчальні види діяльності, матеріали і завдання, комбінуючи індивідуальні плани та рівні дітей у групі. Протягом уроку учні можуть працювати індивідуально, в парах, в міні-групах або всією групою. Ми підбираємо завдання, ролі та складність матеріалу з урахуванням цілей кожної дитини в групі.
Як ви складаєте індивідуальний план для моєї дитини?
І як зрозуміти, чи приносить цей план результати?
Щоб узгодити навчальний план дитини, на початку навчального року ми проводимо індивідуальну сесію з батьками, учнем і школою. На основі результатів діагностики, бачення сім`ї та дитини ми узгоджуємо плани і цілі на найближчий навчальний рік. В кінці першого півріччя ми проводимо другу сесію, на якій фіксуємо проміжні підсумки, в разі потреби коригуємо план. По завершенню навчального року ми проводимо підсумкову зустріч, на якій дитина сам представляє свої досягнення у вигляді Портфоліо. Ми даємо розгорнуту зворотний зв`язок та рекомендації на наступний рік.

Для учнів старшої школи ми проводимо діагностику, тестування та розробку індивідуальної навчальної стратегії та координуємо зусилля родини у досягненні поставлених цілей (як у школі, так і поза її межами). Ми також пропонуємо спеціальні умови для отримання освітніх послуг Unit Seven Schools: консультації з вибору оптимального ВНЗ, підготовка та адміністративний супровід під час проходження міжнародних тестів (IELTS, TOEFL тощо), освітні поїздки за кордон під час навчання у школі тощо.
line
Тьюторінг і наставництво
У Unit 7 працює система тьюторінгу і наставництва:
line
Тьютор
це педагог, який розробляє та реалізує індивідуальний навчальний план вашої дитини. Його завдання - допомогти дитині реалізувати всі індивідуальні цілі й потреби
Для цього він регулярно спілкується з іншими педагогами, викладачами студій, психологом, батьками і самою дитиною.
Тьютор — це значимий дорослий, який підтримує дитину і піклується про неї, створює атмосферу безпеки для розкриття потенціалу.
line
Наставник (ментор)
це експерт у сфері знань або умінь, яка цікава дитині. Діти самі вибирають наставника і формують з ним довірливі та партнерські відносини, у яких більш досвідчений ментор підтримує свого підопічного («менті»), допомагає йому рости і розвиватися.
Робота з ментором відбувається в індивідуальній формі. У нашій школі учні можуть вибрати ментора у віці 13 + років.
Як тьютор взаємодіє з дитиною у школі?
Тьютор працює з групою дітей і з кожним підопічним індивідуально. Завдання тьютора — розвиток дитини у всіх аспектах: фізичному, соціальному, емоційному, моральному та інтелектуальному. Тьютор повинен добре знати своїх учнів, визначати їх рівень навчання і розвитку, підтримувати їх, розкривати їхні таланти, схильності, інтереси, прагнення. Для цього тьютор проводить багато часу з дітьми і регулярно організовує особисті зустрічі з кожним учнем.
line
Самостійне навчання
Ми допомагаємо дітям не втратити жагу до знань, вчимо їх самостійно розвиватися і отримувати нові знання
У школі учні освоюють навички тайм-менеджменту, аналізу і планування, навчаються бути відповідальними і самостійними.
Діти виконують завдання з самопідготовки, ведуть особистий журнал, самостійно планують свій день у школі та у групі, проводять щоденну рефлексію і самостійно оцінюють свій прогрес.
Чи є у школі домашні завдання?
Завдань, які видаються дітям для роботи вдома, немає. Всі завдання для самостійної роботи учні виконують у школі під час спеціального блоку «самопідготовка». Винятком є бажання самої дитини отримати завдання для роботи вдома, а також завдання, пов`язані з роботою в проекті.
Скільки часу відводиться для самонавчання?
Залежно від віку дітей — від 15 до 60 хвилин на день.
line
Змішані вікові групи
line
Ділення на групи
У Unit 7 учні діляться на групи із урахуванням не лише їх вікових особливостей, але і рівня психологічної зрілості, індивідуальних цілей.
Як правило, в одній групі працюють учні з різницею у віці до 2-х років.
line
Діти різного віку
Таким чином, діти навчаються товаришувати і спілкуватися з дітьми різного віку, як це відбувається в реальному суспільстві і в сім`ї, серед сестер і братів.
Це допомагає дітям бути більш відкритими, впевненими у собі та толерантними.
Діти, які перебувають в одній групі, вчать одне і те ж?
Ні. Урок включає в себе різні види діяльності: колективні та індивідуальні. Під час індивідуальної роботи у кожного учня свої завдання, відповідно до індивідуального плану навчання. Під час групової роботи учні можуть працювати із загальним змістом (темою), але із різними рівнями складності завдань і функцій.
line
Комплексне оцінювання
Для оцінювання прогресу учня ми використовуємо:
Моніторинг 360 градусів: зворотний зв`язок від тьютора, психолога, викладачів, учня, однокласників
Державна атестація: іспити та контрольні за програмою Міністерства освіти
Індивідуальні зустрічі педагога і учня для отримання зворотного зв`язку
Портфоліо учня, яке він презентує в кінці навчального року
Оцінювання компетенцій викладачами
Самооцінювання: учень сам оцінює свій прогрес
Як батьки можуть контролювати прогресс дитини?
Комплексне оцінювання — досить незвична форма контролю за шкільними успіхами дитини. Але, на відміну від звичних нам оцінок, ця система дає повну картину її індивідуального розвитку. Щоб батьки могли відстежувати прогрес дитини і розуміти всі деталі, ми пропонуємо індивідуальні планові сесії з сім`єю 3 рази в рік, а також можливість зустрічі з тьютором за запитом батьків. Щотижня батьки отримують листа від тьютора про те, як проходив навчальний тиждень.
Що таке оцінювання компетенцій?
Протягом усієї навчальної та ненавчальної діяльності у школі ми спостерігаємо за розвитком компетенцій дитини. Для кожного віку передбачається певний набір компетенцій та рівні їх розвитку. Наприклад: концентрація уваги, критичне мислення, креативність, стресостійкість і т.д. Завдання для розвитку цих компетенцій включені в програму школи.
Хочете дізнатися більше про навчання в Unit Seven Schools?
Запишіться на зустріч із адміністратором — ми покажемо, як проходить навчання, надамо відповіді на всі ваші запитання та проведемо міні-екскурсію школою.
Заповніть заявку
І наш адміністратор зв`яжеться з вами найближчим часом
Unit 7 School

Запишіться на зустріч із адміністратором — ми покажемо, як проходить навчання, надамо відповіді на всі ваші запитання та проведемо міні-екскурсію школою.